staden

kom hem från skolan för ungefär 45minuter och då gick jag direkt till alice, en kissemisse vi passar under helgen, hon är riktigt gullig . men ska snart dra till staden med mor och syster så jag har lite brottom nu. men iallafall så har dagen vart mycket bra, har vart helt slut jag förstår itne va det är för fel på mig, har vart trött hela veckan :S men efter lunch hade vi två riktigt sköna lektionen, på matten så gjorde vi ingenting vi hade ingen vikarie så vi satt bara och snacka så kom en från expeditionen och tittade till oss ibland, sen efter på spanska så tittade vi på en film våran lärare gjorde när han gick i andra ring, riktigt skön eftermiddag + att vi fick glass vidlunchen idag. kan det bli bättre? men jag ska börjagöra mig iordning nu, ska ta bussen 16.05, dagens outfit kommer sen har brottom nu, puss L
slänger in en bild på sötnosen alice

klicka på bilden så bli den större

Kommentarer
Postat av: AMANDA

tack :)

skorna kommer från cellbes.se. vilke ärg gillade du mest?

2009-01-23 @ 17:54:38
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0