so, so, so och mat

suck, har pluggat so nu i nästan 2 timmar, jag kom hem vid 3 tänkte gud va skönt att komma hem själv och plugga men nej, mamma och hanna hade tydlien tänkte samma sak, där sitter dom vid köksbordet med papper och böcker överallt, inte en hit i våran familj. men efter ett tag va jag klar och nu är jag helt slut i huvudet, har skrivit anteckningar om allt men måste bara plugga in det nu.inte för att det är värsta provet men vi har mycket annat att göra också så det känns inte så bra. annars har dagen varit ganska så lung och skön inga lektioner som känts som en evighet direkt, jo en, den första lektionen, bild, visst bild är jättekul och jag tycker det är roligt att rita och måla osv. men inte med min lärare, hon babblade i 30 min(vi hade 60 min lektion) och sen när vi ska slut glömmer hon tiden, hon är inte en favorit hos mig och jag förmodligen inte e hos henne heller men det stör inte mig.

mamma ska göra kyckling nu till middag sen så har jag träning på norrvikens ip halv 8 tror jag det var. ska bli skönt att få lite energi tillbaka till kroppen så kan jag sätta mig vid soboken igen när jag kommer hem.... jippie... 
puss L  

gulligt från odd molly

Kommentarer
Postat av: Olessia

vad tränar du? :D

2009-01-13 @ 17:30:27
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Nice!

2009-01-13 @ 19:36:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0