some say love

godmorogn folket. dagen har väll inte börjat så jätte bra om man säger så. igår så hämtade jag ju hem "lilla" elvira och både hanna och pappa är allergiker eller vad det heter och dom tål inte henne. så idag ska jag ringa elviras gamla ägare och säga att vi inte kan ha kvar henne...
imorn så ska jag på cup med fotbollen, ska bli grymt kul och vi har chans att vinna hela cupen. cupen är under hela dagen så imorn skriver jag nog bara på kvällen så att ni vet :)
på torsdag börjar skolan... suck men det är bara att köra på och vila ut nästa lov.
idag är det min systers namnsdag, hanna, så då blir det tårta och ikväll så ska vi på bio hela familjen. mysigt. skriver mer sen ,är inte på toppenhumör som ni kanske förstår men a. ska käka lunch nu, Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0