smack that

kom precis hem och ska sätta mig vid köksbordet med so boken. jag trodde vi hade grymt många läxor den här veckan men itne så jätte många egentligen. so- jag har gjort ungefär 75% av det, musik men den orkar jag inte plugga så jättemyket på. matte tills fredag men det göra jag på fredagmorgon. vi hade engelska tills idag och det gick riktigt bra faktiskt.

ne nu är jag riktigt hungrig, hanna och jag tänkte göra oss lite mat sen så börjar vi med pluggandet. jag är riktigt sugen på pasta, det hr jag ioförsig varit sen igår kväll när jag såg kärlek på menyn. smarrigt. men ska kila nu innan systeryster blir riktigt arg. puss L


bild från i somras, vet inte riktigt vad jag gör :S

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Åh, tack så jättemycket :'D <3

2009-01-27 @ 16:17:15
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

sv: tack så jätte mycket! :D

2009-01-27 @ 17:13:32
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0