skolmaten

kom precis hem, dagen ahr varit ganska lugn och skön. min skola har bra utbildning och så, det kan jag inte klaga på men maten. okej nästan all skolmat är äcklig med den matleverantören som vi har nu, det känns som om dom aldrig gjort mat förut, skolan köper inte ens tillräckligt med mat och tänk då på att vissa elever äter inte sen och tänk ifalla alla elever skulle äta. ofta så finns de tför mycket mat kvar men idga va det kris och man kände hur trött man blev efter nån timme. jag måste käka lunch för att kunna va vaken och då kan inte lärarna klaga på ifall vi inte kan koncentrera oss.  jag är ju glad för att jag får gå i skolan och så som man kanske inte har råd med i andra länder men om vi ska gå i skolan kanske dom ska sarsa mer på maten än på att köpa det nyaste spelen till datorerna eller nått annat ganska oviktigt.


tänkte bara berätta lite om varför jag är på ganska dålig humör och hungrig så nu va det gjort, i en ganska lång verision. men jag tänkte göra lite mellis nu och sen så ska jag plugga lite engelska tills imorn, har tagit lite bilder idag, lägger upp dom lite senare. puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0