självförtroende

jag tycker det ör synd att man ska behöva gå runt och ha dåligt självförtroende, varför inte va glad över sig själv och stolt över en eftersom man är unik? när jag känner mig deppig en dag brukar jag jämt försöka tänka posetivt men det är inte så lätt men man gör det för ens egen skull. om nån trycker ner än ska man bara strunta i det för du har inte gjort nått fel, det har den personen eftersom den trycker ner nån.
att trycka ner nån är en av de värsta saker som finns tycker jag, vad är det som är meningen med de? förstå hur hemskt man måste må... så därför tycker jag att man ska va stolt för den man är men samtidigt va stolt över alla andra eftersom dom är lika mycket människa som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0