sex and the city

mitt shema funkade inte så jättebra men jag har läst lite so så det går nog bra imorn. mamma bakar bullar å jag får väll ta en bulle och sen sätta mig vid boken igen.

sitter just nu och tittar på sex and the city, ett jättegammalt avsnitt och dom har kanske inte de snyggaste kläderna heller, men det funkar alltid underhållande. jag älskar sex and the city filmen, det är väll inte bara jag hoppas jag, den är ju så sjukt bra och när jag fick höra att en tvåa skulle komma så var det ju bara underbart.
det är ju en serie/film och det är ju klart att dom har manus men ändå så tycker jag dom är så ärlig mot varandra och det känns äkta, den nya serien lipstick jungle är säker jättebra men den verkar ju exakt likadan, det känns bara som om dom tagit bor en person och släng in lite andra perosner men med samma handling. 
Puss L

alltid snygga kläder, vem ville inte ha det !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0