scaaaary

ne usch, jag kunde inte slita mig från datan med jag läste en hemsk sak. det  va en tjej som hade haft en nål i mungipan hela dagen sen helt plötsligt råkade hon svälja den! förstå vad läskigt, jag hade varit så sjukt skraj, men iallafall så ringde hon sim mamma som ringde sin man(tjejens pappa) som kom med bil och hämtade up tjejen och hennes kompis och sen åkte dom till sjukhuset och fick ut nålen. om hon råkat svälja den så hade hon kunnat dö, förblöda från halsen eller magen, förstå va läskigt!

tyckte ni skulle veta det, verkade läskigt enligt mig som ni förstår. men nu måste jag sova.
puss L

Kommentarer
Postat av: Cassie

Svar: Haha ja, det var lite roligt medan allvarligt. ;P Tur att jag bara mår bra

2009-01-11 @ 12:09:43
URL: http://chl.blogg.se/
Postat av: Cassie

Svar: Den hamnade snett för jag kände nålens vass, tyvärr men jag hade tur!

2009-01-11 @ 12:13:57
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0