russinet

tjena, ska torka mitt hår lite nu innan jag ska sova, tänkte ha flätor inatt så jag får lockigt imorn, så sött. träningen va skitrolig även fast det va svårt att skjuta på bollen när det blåste så att den rullade mot en men det va roligt iallafall. badade när jag kom hem och efter ca 40 minuter när jag gick upp såg mina händer och fötter ut som stora feta russin, inte så mysigt. tänkte läsa lite so nu så att jag förstår lite mer tills "provet " på torsdag tror jag det är (?) men det kommer nog gå bra, hoppas jag men nattinatti, see you tomorrow :)
pussL

flätor och hårband, fint / fult? FINT!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo det var motivet jag vann lindextävlingen med =)

2009-01-13 @ 23:47:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg rätt sexigt ut på henne

2009-01-16 @ 22:02:28
Postat av: linnea

haha jo :)

2009-01-16 @ 23:42:42
URL: http://linneastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0