prutt och urk

usch, fy och blä, har suttit och pluggat so i ungefär 2 timmar nu och är fortfarande inte klar!! jag förstår inte, det är hur mycket som helst och man ska reflektera och ha egna tankar. jag är helt lost i huvet. jag fick världens hungerchock så jag gjorde mig lite nachos med ost och salsasås, haha lite sent men jag va faktiskt hungrig.
idag hade det inte skadat om det va sommar och man kunde ha shorts och ett linne, jag vet inte hur många gånger jag halkat idag och jag är så trött på att känna mig som en gammal tant i kroppen. varför kan det inte bara va sommar och varmt !? jag blir galen!
men nu så känner jag att min energinivå ligger på 0, zero, så jag tänkte lägga mig i sängen och, guess what, läsa lite so såklart... suck. aja sussa gott nu, puss L


jag vill ha sommar så att jag kan springa runt i jeansshorts som nicole eller lite hippieinspirerat som mk olsen. skulle va riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0