plugg med lite shopping

tjena mors, kom precis hem, mamma hämtade upp mig i sollentuna och där så gick vi till röda korset, hittade ett jättegulligt tyg som jag tänkte sy till en sommarkjol sen på elevens val och så hittade jag en tröja, nöjd med kapen för 35 kr, billigt och bra.

men om ungefär 10 minuter tänkte jag sätta mig i soffan där nere med soboken i knät, hade tappat bort mina anteckningar igår men hittade dom nyss, tur för mig för vi har det tills imorn, tror inte det kommer gå så jättebra direkt. jag ahr gjort ett litet schema som jag tänkte följa nu för annars kommer jag bara sitta framför datan hela tiden. såhär ser det ut fast lite kladdigare med små blommor och hjärtan jag ritat på en liten pappersbit:
1 h so till 17, käka en frukt, 17.15 so 45 min, middag ungefär, 18.45 so till 20.00,
det har inte börjat bra men jag måste ju försöka.

btw, jag har hittat mina trosor jag köpte på sisters häromdagen! :D lägger in bilder på dom sen tillsammans med dom andra sakerna, ne nu måste jag plugga skriver sen Puss L

Kommentarer
Postat av: Anna keskin

sv: Jo, jag tror det :) har också alltid undrat med fick reda på de sen att de är typ manus och så.. men de känns nästan lite blandat typ halft manus och halft inte :)



sv: hih, jag använder en toppenbra dubbelmascara från loréal. den heter Dubbel Extensions, nästan som lösögonfransar ! fransarna blir så tjocka och den förlänger as bra :)! den är typ röd och vit :) kostar inte så mycket kanske ca 160kr!



Kramisar

Anna keskin

2009-01-14 @ 18:23:09
URL: http://annakeskin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Det är en klänning som är ifrån H&m :)

2009-01-14 @ 18:53:04
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0