on my own

kom precis hem, kinderna och näsan är ganska röda efter ca 10 minuter vandring från hedvig hem till mig. riktigt skön va det hos hedda vi käkade lite mellis och sen så spåde vi vanandra med tarot kort, läskigt läskigt. men det mesta va faktiskt sant. framtiden vet man ju inte men nuet och dåtid stämde ganska br för alla tre :O

dagen har väll inte vart den bästa då jag haft ont i hela kroppen men man ska inte klaga, jag lever vidare.
idag på matten, vi har en ny lärare, förstod jag ingenting, han förklarade om och om men jag fattade ingenting, tror inte att många andra heller gjorde det sak jag säga.

påvägen hem från hedvig så kom två jättesöta katter mot mig och jamade, dom va jättegulliga tyckte jag men fia är rädd för katter så hon skyndade sig hem istället. haha. 
jag vandrade vidare på vägen och efter ett tag så kom ett skitstort rådjur med horn, en hane antar jag, och hoppade men han stannade till och tittade på mig, det va riktigt läskigt, han stog där med sina horn och glodde på mig, förstå att jag va skrajsen. men han hoppade vidare, som tur var och jag forstsatte hem. 

tänkte snart flytta mig från datan och sätta mig id matbortet och göra lite matte som vi har tills imorn. det är itne så svårt men måste göra det nu annars kommer jag inte hinna. so "provet" idag gick ganska bra jag glömde bara lite saker men det gör inget det går nog bra iallafall.

puss L

rachel bilson, alltid lika snygg, spana in klackarna ! sjukt snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0