old man in house

godmorgon människor, har haft en riktigt mysig morgon min syster fyller 19 idag så vi har firat henne och med skitgod frukost och lite paket  å så. vi ska snart rulla ut i världen för att leta efter en klänning till henne som hon ska ha ikväll, hon ska ha tjejmiddag och övriga familjen får inte va hemma.
idag står mycket på shemat,
12.00 så ska vi till upplands väsby för att köpa klänning och mat till syster
14.00 så vill jag va i stinsen för cissi och amanda ska va modell på nån modevisning, det vill man ju inte missa.
16.00 så har jag samling i helenelund, match mot djurgårn och dom ska få spö!
18.45 fotbollsmöte con los chicas
sen hem igen och duscha, fixa med mera och sen ut för kvällen.


bara jag som tycker snön känns lite uttjatad nu, den kom ungefär precis innan julafton och den vill ine försvinna nu när det ska bli vår. när man längtar som mest till våren och allt rolig som ska hända så ligger det snö på marken... känns inte riktigt rätt visst det är fint med snö men jag vill ha våååår!
ska kila nu, puss L

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar schack matt är en egen kedja som bara finns i sölvesborg men dom säljer samma kläder som veromoda, only och jackandjones gör. om du undrar vart kläderna kommer ifrån så är nog tröjan VILA och jeansen veromoda :)

2009-01-24 @ 11:13:16
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0