nice day

idag har vart en skön dag. inget stress utan bara en vanlig chill dag. ska eller a måste snart sussa, annars kommer jag dö imorn, börjar 8.00 usch. men nu ska jag inte va negativ. om skolan börjar så är det snart lov då så blir det indien för min del höhö. men faktiskt det finns många posetiva saker med att vårterminen börjar.
- det blir ljusare och inget mer slask på marken
- man blir piggare och gladare
- ska till romme med skolan sen, ska bli nice
- indien med familjen
- massa nya kläder kommer till alla affärer, vårshoppa måste jag göra sen.
- nya roliga mässor som man kanske går på, bla skönhetsmässan mm.
- jag fyller 15 ! :D det vill säga MOPPE!!! JIPPIE!
- INGA MER TJOCKA DUNJACKOR!!
- man kan få lite färg på kroppen om man har tur.
visst vinter är härlig när det är ett vitt täcke över market men våren är ännu bättre när det börjar bli liv i samhället igen. hoppas ni njuter av den nya terminen / året lika mycket som jag gör.
puss och godnatt L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0