näsan eller ett annat hål på kroppen?

tjena mors, dagen började ganska segt eftersom jag sovit väldigt lite inatt men efter ett tag så började min hjärna att funka. vi har halvklass med killar i en och tjejerna i den andra i no och några andra ämnen men i no så har vi fått en ny lärare för den gamla är gravid. men iallafall så skulle vi gå igenom vad vi skulle göra den här terminen. det sista området vi ska ha är sex och samlevnad. när han, den nya läraren, skulle säga det lät det ungefär såhär. ja och nästa område blir.. hm.. sex och samlevnad... jag tyckte så synd om honom, han tyckte det var så pinsamt och det är klart vi va ju 15 st tjejer som sitter och glor på honom. men han överlevde. men sen berätta han att när han oc några andra från skolan va i vietnamn så frågade alla de vitnamesiska eleverna om sex och sånt, dom visste ingenting, en tjej trodde, och hon va helt seriös och gick i 9:an,  att mamman snöt ut barnet ur näsan när den föddes. hahah, ajg höll på att dö när jag fick höra det men det är ju hemskt, hon va snart 16 år och visste inte att ifall någon våldtog henne så visste hon inte vad som häde, förstå va hemskt!  dom pratade inte om sex hemma, skolan eller någon annan stans, lärarna började fnissa när man sa sex. men tänkt egentligen va bra vi har det i sverige som undervisas i det här, annars kanske vi okcså trodde att barnen kom ur näsan lite då och då.


sitter nu här hemma och käkar mellis ska snart göra engelska till imorn och lite spanska förmodligen sen blir det tv eller datan, inte så ovanligt men jag blir så himla trött av det här vädret ju. blev ganska långt inlägg men jag tyckte det av lite roligt att berätta om det .
puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0