muuuh

kom precis hem från skolan. är ganska trött så jag tänkte baka mig något gott sen sova lite. har match ikväll mot bagarmossen bk tror jag det va.ska bli skönt att springa lite. har haft en trög och seg dag, det kändes okej imorse men efter ett tag blev jag helt slut i huvet, kände mig som en zombie ungefär. inte för att jag vet hur dom är men ni förstår. första dagarna är verkligen sega. ida så sa jag till hedvig gud va skönt att det är helg. men egentligen har vi ju bara vart i skolan två dagar och man är helt slut, det kna ju inte va så. sista lektionen, vi hade spanska men endå, jag höll verkligen på att somna och det va bara någar sekunder till jag hade gjort det om inte våran lärare skulle börja stampa på golvet för att isa hur man dansade flamenco. ne men nu ska jag baka lite blåbärspaj! puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0