min nya lilla tjocksmock

kom hem för 20 minuter sen ungefär, va i järfälla och hämtade min tredje hamster, elvira heter hon. på bilderna jag hade på henne såg hon så liten och gullig ut, men jag hade fel, visst hon är söt men hon är riktigt stooor alltså riktigt stoor! till och med mamma fick en chock när hon såg henne och mamma har inte sett många hamstrar i sitt liv.  ne men hon är super gullig jag får väll ha henne på bantningsläger eller nått haha. imorn så ska jag åka och köpa lite nya prylar till henne, ett hjul så att hon kan motionera lite mm.
just nu gluttar jag på filmen mean girls, vet inte hur många gånger jag sett den men jag tycker den är skitrolig höhö. ikväll blir inte så sent uppe tänkte ställa tillbaka mitt dygn nu innan skolan börjar får se hur jag lyckas med det.
dagens  outfit fick komma nu har bara haft pjamas och fotbollskläder till efter maten. blev en dålig bild men den får duga.

kofta, JC
linne, HM
jeans, Dr denim (salt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0