mer morgonpigg tack!

vaknade för några timmar sen men är fortfarande helt slut i huvet, ingen aning om varför. mamam har försökt tvinga på mig att städa mitt rum som ser ut som hemskt ut men har verkligen ingen lust att röra på mig. har iallafall börjat lite smått med att hänga in alla mina kläder som har legat på min fotölj eller golv i garderoben eller tvätten. hon försöker få mig att gå på promenad, åka och köpa jacka,  allt möjlig för att jag är så seg och ligger bara i min säng. 

jag fattar inte att skolan börjar imorn och jag orkar knappt gå från min säng till toaletten. men det är skönt att det bara är två dagar sen helg igen. och vi har sovmorgon en av dagarna, säger mamma, och vi har aldrig sovmorgon. aldrig någonsin, kanske fem gånger per termin, om vi har tur men iår så ska jag ha sovmorgon på onsdagar tror ja det är, sååå skönt!

dagens planer, hm halva dagen har redan gått men andra halvan är ju kvar så jag tänkte pallra mig iväg utanför huset snart och träffa martina och olivia lite. dom är morgonpigga dom, har redan vart i stinsen och shoppat lite. skulle inte skada om jag fick lite av deras morgonpigghet. 
ne nu fryser mina fötter. ska gå och klä på mig, skriver mer sen
Puss L  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0