knock on wood

godmorgon människor. sitter just nu i sängen med datan framför mig, ganska nöjd, jag vaknade hallv 8 och blev helt galen men när klockan var 7 minuter i 8 så tittade jag på mitt schema och där så sticker en liten ruta upp där det står att ajg börjar halv 9, GUD VA SKÖNT!! vi har bild första lektionen så det bli en ganska lugn morgon för min del, kanske inte ulrika, bildläraren men för oss andra.
ska kila bort till sminket nu och sminka mig lite sen så bär det av, ännu en gång så som så många andra gånger i 9 år.
puss L
hittade en ganska skön bild, rolig men lite flummig också, så känner jag mig just nu så den fick hänga med i inlägget.

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Tack :)

2009-01-27 @ 10:12:55
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0