knock me out

för 4 timmar sen så va jag riktigt glad, vi vann matchen med 6-1! vi va så sjukt bra idag, tror aldrig vi vart så bra förut hehe :) har förmodligen match på söndag också mot samma lag och då blir det 10 siffrigt för vår del hoppas jag.

när jag kom hem så blev det duschen och sen så drog jag till vcafe(ungdomsgård) fia och kalle jobbade så jag satt i kiosken i ungefär tre timmar och fläskade som f*n. mår illa nu för allt godis jag käkat, usch inte bra och jag som skulle bli nyttigare efter nyår, just nu känns det som om jag inte orkar bry mig längre om det men jag ska börja äta mindre godis och sånt. det va verkligen den lugnaste kväll på evigheter, det var tråkigt men ändå skönt att bara sitta still och snacka lite med olika.



hemma nu som sagt och ganska så trött eftersom jag gick upp vid halv sju ungefär. jag tål verkligen inte att va uppe i mer än 15 timmar ungefär, jag blir så himla trött, fler som ahar samma problem? om ögonen vill slockna så gör dom det, inget att snacka om. men jag borde ändå lägga mig snart, det finns en dag imorgon också. ska gå och sminka av mig nu, kanske ta en snabb dusch. ne nu tänkte jag läsa några gamla veckorevyn eller solo, får se hur det blir.
godnatt pussgurkor, sov gott
Puss L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0