jobbig natt

tjena, har inte sovit så superbra innat, började med att jag suttit vid tvn och datan nästan hela kvällen så ajg va superpigg, sen när jag ska sova då ska lilla hamstern börja springa i sitt hjul som gnisslar, när jag har släck lampan och stängt dörren till han blir det lite tystare, då kunde jag inte somna om så jag bestämmer mig för att lyssna på musik på min ipod, såklart råkar jag somna och vaknar av att det dånar i örona av nirvana. inte så mysigt, jag försöker somna om men som ni förstår är det inte så lätt när man vaknat av att det skriker i öronen. efter ett tag så har min chock försvunnit och då blåser det utomhus som värsta stormen(är det storm i hela stockholm??), har svårt att somna igen, somnar kanske vid halv 3 skulle upp halv 7 men jag orkade inte gå upp utan råkade somna om igen och vakna vid sju, har sprungit runt i huset som en galning och snart så är jag klar, ska bara sminka mig och käka frulle.
hoppas ni sovit bättre Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0