think about it

läs bara det här inlägget om du är intresserad. läs första meningen om du inte gillar det så kan du skita i att läsa det här. jag vet hur det känns och nu vill jag få det ur mig. läs och tänk till.
jag tänkte på en sak i bilen på väg hem från träningen idag att en liten komentar, det behöver inte va värsta " jag älskar dig mer än någonting annat i världen" sak utan bara något enkelt typ " snygg tröja" eller " va söt du är idag" något sånt. fråga om nån vill hänga med nån stans eller bara va snäll, det är itne svårt. jag har börjat ta åt mig sånna små saker mer och mer och det borde ni också göra faktiskt.
ni tänker säkert vem bryr sig men ibland när man har en tuff dag och nån kommer med en enkelt komentar kan jag bli sjukt glad och känna att allt ordnar sig, alla har en deppig dag och idag är det inte min deppiga dag. så det jag vill säga är uppmuntra varandra mer och tänk till om någon säger något snällt till dig. eller vad tycker ni? skulle inte ni bli glada?
jag låter som värsta psykologen eller hur det stavas men asså det skiter jag i, jag va tvungen att skriva det här inlägget för ajg vet exakt hur det känns. ta åt er and be kind to your friends.
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0