halkigt värre

kom hem från martina för en timme sen ungefär. hon skulle käka så då drog jag och olivia hem frö att käka vi med. påvägen hem så var det sjukt halkigt på vägen. mina skor är som stjärtlappar och det är itne så roligt. det va en man och en kvinna bakom mig, dom måste trott jag inte va helt nykter för jag ramlade hela tiden och  flög åt siderna haha. har lite ont i rumpan nu.


har precis käkat och ska snart kolla på vad jag ska ha för kläder imorn. första dagen i skolan på några veckor. jag förstår fortfarande inte att det är skola imorn och att man ska sitta framför sin so bok och läsa om den industriella revulotionen. suck. aja snart är det påsklov och då ska jag till indien! JIIPPIE!
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0