godmorgon världen

godmorgon människor, har precis dushcat och läst lite ur min svenska bok, kände att det skulle va en bra star på dagen.
väsjö igår va riktigt roligt, har lite träningsvärk i benen nu men annars mår jag prima. amanda hade med sin kamera igår och tog massa bilder men hon hittadeingen sladd till kameran så att hon kunde lägga över bilderna, irriterande men livet går vidare.
dagens planer ser ungefär ut såhär,
tänkte städa mitt rum och göra det lite snyggt, kanske åker på veromoda outleten med systeryster får så och lite senare blir det staden för min del med martina och olivia, vi ska se i taket lyser stjärnorna, hoppas den är bra.
jag känner mig riktigt duktig, igår innan jag drog till väsjö så gjorde jag lite so till nästa vecka så nu har jag gjort hälften av det vilket är riktigt skönt och ajg har även gjort svenska läxan till nästa vecka så nu är jag nästan klar med allt till vecka 6. skönt! ne härkan jag inte sitta och slöa måste städa mitt rum nu, puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0