usch usch usch

nu ser jag ut som ett russin igen, hade fotbollsträning ikväll och ahr duschat/badat i ungefär 50 minuter, så himla skönt!
träningen va riktigt rolig fast jag råkade slå till filla i ansiktet, det va inte mening, men annars va det riktigt kul. har inte mått så bra ikväll förstår inte vad det är, har mått illa sen 6 ungefär, usch  jag vill itne bli sjuk nu. har match i helgen, min syster fyller år och jag ska förmodligen va med martina och olivia, fast båda dom är sjuka så vi får se.
men snart är det helg och det blir skönt, hoppas jag slipper bli sjuk :S ska sova nu känner mig riktigt dålig, i hope it´s not vinterkräksjukan, puss L


ganska rolig bild tycker jag kolla deras ansikten, men penn och blake ser iallafall hur friska ut som helst även fast dom är mitt i en storm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0