frukost con mi hermana

godmorgon people, vaknade för en stund sen, mamma kom in och frågade om jag ville ha frulle  så varför tacka nej till det, det tog ett litet tag innan jag pallrade mig upp ur sängen. sitter fortfarande i mitt rum och myser lite tänkte gå ner snart.
igår va en ganska skön kväll, det verkade som om inte så mycket hände i viny/sollentuna för m,ånga va på vcafe så det va roligt för min del, träffade lite kompisar, snackade med towe och monika och chillade i kiosken när jag jobbade + att jag fick pengar.
dagens (eller gårdagens( outfit hann jag inte med igår va nästan inte hemma nånting och när jag va det så satt min syster vid the big data så det fick vänta, den kommer nog tilsammans med dagens outfit för dagen, blev lite krångligt men ni är smarta, hoppas jag, så ni förstår nog :)
nu tänkte jag rulla ner för trappan till min frukost mamma ropar på att den är klar, hoppas ni sovit gott Puss L

hittade den här bruden på en hemsida och jag tyckte hon fick stanna i det här inlägget. snyggt och enkelt i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0