blöt rumpa

anna hedvig och jakhg drog till stinsen som sagt, trevlgi buss resa där vi träffade robin , erik och fanny. men nrä vi gick av bussen så gick vi ungefär 100 meter och snackade om killar mer blickar, den oskuldsfulla och den så drar till sig en och nån till kommer inte håg men iallafall mitt i allt snack om ögon och killar, så poff, ligger jag på marken med rumpan och armarna på den slaskiga vägen, det tog ett tag innan jag fattade att jag måste ställa mig upp och då var jag helt dyngsur. suck hedvig och anna skrattade ihjäl säg nästan medans jag redan hade börjat fortsätta gå med en irriterad min. haha det vi ganska så roligt nu i efterhand men just då kändes så som om jag va i helvettet. men när vi kom fram så gick jag till bikbok och köpte mig et par jeans(som jg letade efter) och en kofta för 188 kr (!!!!) hur bra pris som helst, koftan är lite stor men den dög i det ögonblicket. jag gick vidare till nästa affär och bytte kläder. sen gick vi vidare tilö gina där ajg köpte en tyllkjol för 49(!!) billiga köp och helt okej, visar bilder när jag kommer hem, min träning börjar om 15 minuter så jag har ganska brottom just nu, skriver sen puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0