be happy

nyss va jag på ganska dåligt humör men varför ska jag va det? det finns många saker jag kan va glad för, ex. jag har fått många nya läsare och jag hoppas det håller i sig, jag ska läsa veckorevyn snart, jag har haft en bra dag och shoppat lite saker och grymt mycket mer. fast samtidigt är det mycket saker jag inte vet ex. vad jag ska ha på mig imorn, var mina ny köpta trosor är (har inte hittat dom än nej),  hur jag ska hinna med alla läxor, städa mitt rum och vattengympa imorn. men det löser sig hoppas jag. vattengympa är faktisk roligt och jobbigt och imorn så ska jag dit med amada så det blir super. det är inte tantigt som många tror, det är jättebra träning, för er som har jobbig att komma igång med träning, prova vattengympa med en kompis, mamma eller syskon eller någon annan. bra träning om underhållande med alla äldre samtidigt, kan det bli bättre?
men nu så ska jag försöka blunda, Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0