6 januari

kom precis hem från cupen. det gick ganska så bra, plats 4 av 8. helt okej faktiskt. även fast jag inte spelade så mycket så va det kul att kolla men såklart man blir sugen på att spela. jag är så j*vla arg för det, jag hann spela en match sen så tittade jag på 6 matcher ungefär, irriterande. har inflamation i slemmsäckarna ( sitter på foten och skyddar benet) och det gör sjukt ont när man springer eller går. man kan operera det men då kan man inte gå på 3 månader  och inte springa på ett år.
ska nog va hemma ikväll och sova ut, är helt slut för jag gick upp så tidigt. jag fattar inte hur jag ska orka med skolan sen, jag kommer ligga sovandes på bänken höhö.
men nu så ska jag käka lite middag med my family, nånting med lax. smarrigt.  skriver mer ikväll.
puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0