240109

dagen blev ungefär som jag tänkt, imorse drog jag mamma och hanna till väsby somsagt och köpte lite prylar, vi rullade sen vidare till stinsen för att titta på amanda och cissi på modevisningen, som va jätte söta och skit fina! när det va slut så var det bara att kila vidare hemåt igen.
hemma så blev jag ganska sleten så jag somnade, vaknade 20 i fyra skulle va på norrvikens ip fyra så jag va som en orkan här i huset. men vi vann matchen med 5-0, riktigt skönt, det va is på hela planen så man kände sig som bambi när han och stampe åker på isen, men det va riktigt rolig, man va tvungen att fortsätta spring 5 meter till innan man kunde stanna och vända om, haha det måste ha sett ganska roligt ut från sidan. sen efter hade vi möte med alla i laget och snackade lite å så. sen efteråt så stannade jag, lollo, sandra, kristin och amanda och käkade toast, dom skulle med bussen som gick om en halvtimme så pappa och jag väntade.
hemma igen så sitter hanna(syster) och hennes kompisar och käkar i köket, dom sitter där med sina lösögonfransar och ett glas vin i handen så kommer jag, svettig i underställ, det kändes lite fel. men upp för trappan, duscha byta om och sen snabbt iväg igen, nu till kista. mamma,pappa und i skulle se på bio, mammut blev det, den va riktigt bra med den hade inte riktigt nån handling men endå helt okej faktiskt.
sitter nu med ögen nästan helt stängda så jag tänkte sova lite snart, har match imorn igen så jag tänkte inte va vaken för länge
puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0