160109

tjenare, kom hem för ungefär 40 minuter sen. va hemma och drog till vcafe i ungefär 1,5 timme skulle jag tror. min kväll såg ut så här ungefär.
sju- käkade imddag med familjen och va trevlig
åtta- sätter mig framför tvn med mamma och är inte på bästa humör, irriterad
nio- fortfarande hemma och irriterad
tio- jag vandrar till vcafe för att se vilka som är där, inte så jättemånga så att ni vet :)
elva- börjar tröttna och bestämmer mig för att snart gå hem
nästan tolv- ligger hemma och är trött, tänker snart sova.

roligt va, världens roligaste kväll. men men livet går vidare eller hur ? imorn så ska jag jobba iallafall på vcafe. att tjäna lite pengar kan va bra ibland faktiskt, är riktigt suger på att åka och shoppa snart också. kom precis på att min syster fyller 19 den 24 januari och jag har inte köpt nått till henne ännu, förslag? hon får nästan jämt trosor eller nått sånt, hon säger att hon vill ha det men jag vill ge nått annorlunda, hon får alltid trosor av mig. men om jag inte hittar nått så blir det väll trosor och nått till iår igen, det är ändå alltid uppskattat.
 puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0