1 kg mandariner

tjenixen, kom precis hem från bion, skitbra. den borde ni se faktiskt, den är lång men den är grymt bra.
vi skulle handla middag innan bion börja för vi skulle inte hinna efter så vi köpte mandariner, 1 kg, tänkte ta med några imorn till cupen. men dom tog slut efter 1 timme ungefär, jag hade käkat nästan 1 kg mandariner och just nu är jag inte så sugen på middag som ni kanske förstår. men det blir steksten så jag får väll smaka en liten bit. det är supergott för er som inte vet det.
måste lägga fram alla grejer tills imorn för jag orkar inte gå upp tidigare för att leta reda på allt som jag ska ha på mig eller ha med mig. ska upp vid halv 8 så idag måste jag lägga mig tidigt annars kommer jag sova på planen imorn.
imorn när jag är på cupen så ska mamma eller pappa åka tillbaka till järfälla och lämna tilbaka elvira... vill inte det men det finns inget amn kan göra :/
skriver mer ikväll.
Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0