1 januari 2009

godmorgon folket. vaknade nyss av att mamma och hanna(min syster) sitter och tittar på mamma mia filmen på högst volym. inte så roligt, men men livet går vidare.
Nytt år blir ny start för mig! jag ska försöka att träffa nya människor och leva i nuet. 2009 ska bli mitt å, jag ska fan i mig må sjukt bra då och jag ska va med dom som får mig att må bra.
några nyårs löften:
* Vara dig själv och få bättre självförtroende
* Tänka mer på mig själv i första hand
* Träffa nya människor och ha roligt
*Satsa mer på fotbollen och bli ännu mer seriös
här är några av mina nyårslöften men såklart finsn det många fler.

gårkvällen var sjukt roligt. först så gick vi(familjen) till några kompisar. där käkade vi och "roade" oss.  sen drog vi till baka till vårat hus där två till familjer kom och det blev ganska vilt bland de vuxna haha. men det var himla mysigt. fast det var mycket mindre raketer än va det brukar vara, nån annan som märkte det också?
Gott nytt år och hoppas ni får ett underbart år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0