mupp

jag sitter just nu vid matbordet och försöker få in so i huvet men det går inte så bra. har gjort nästan allt så det är riktigt skönt. men inte nog med att jag har "prov" på fredag nej jga fick reda på att nästa vecka på måndag har vi no prov och vi har inte gått igenom allt än så det är lite panik. har också engelska prov som jag måste plugga till.

egentligen hade jag träning ikväll men jag fick stanna hemma, känner mig fortfarande inte helt frisk, jag har förmodligen nån infektion i kroppen eller nått sånt...

tänkte sätta mig framför tvn eller lägga mig och sova, känner mig som en mumie eller nått, jag blir helt galen!! usch.
puss L

ej idomin på läpparna!!! det blev så när jag gjorde om bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0