fredag 20/2

dagen va ganska så skön, 8-15 och lektionerna va inte så jättejobbiga, på matten satt vi ute i solen! riktigt skönt med solljus efter vinterns mörker. sen så skulle jag med 10 i 3 bussen till stan men min spanska lärare sa att jag inte fick gå för att inte alla hade ställt upp sina stolar på bänkarna och jag missade bussen precis... det var bara att vänta och sen såva jag inne i stan vid halv4 -4 nån gång. träffade mamma och fikade på ett cafe, tittade lite i affärer, hittade en mössa från hm, ganska stor men endå söt tycker jag.
vi vandrade vidare till en returang och träffade pappa, syster, morbror och han blivanda fru. käkade sen drog vi till teater och tittade på musikalen my fair lady. det är klart att man sett bättre men jag kände mig som ett ufo där inne, hälften av publiken var vithåriga och andra hälften va gråhåriga. kändes inte riktigt rätt men musikalen va faktiska ganska bra, i vissa stunder...

det var min dag det, känner mig ganska sliten nu så jag tänkte sova snart.puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0