urk på burk

ja jag har problem med att skriva linne. inte för att jag har svårt att just skriva men det blir alltid ett a på slutet eftersom det är mitt namn och då blir det ofta linnea istället för linne, så nu vet ni det haha.

det känns som om jag har myror over hela kroppen nu, jag kan inte sitta still, det kliar över allt och jag tycker beck filmen är tråkig och jag brukar tycka dom är ganska bra. så himla irriterande men jag ska inte klaga på det nu. finns andra saker i världen som är värre. men nu fortsätter jag lite med klagandet iallafall. det är vinter ute, vinter och för någon dag sedan va nästan all snö borta och det var strålande sol. nu är det grått på himelen och marken är täckt av snö... fint men så sjukt jobbigt! jag vill ha sommar nuuuuu! medans sommaren och våren väntar så får ni nöja er med den här snygga sommar klänningen från asos.

puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0