superwoman

tjena, kom precis hem från skolan och sitter just nu med musikläxan tills imorn och ett av mina underbara bakverk. jag försåtr absolut ingenting på musikläxan, inte en enda symbol eller nånting!
dagen har vart ganska lugnt och skön, inget speciellt så. vi hade 1,5 timmes lunch idga och min mage kurrade som en jordbävning men jag,towe, anna och filla stack till donken och käkade burgare och glass, riktigt smarrigt och mättande så då blev allt mycket bättre.
jag tänkte plugga idag för tills fredag har jag  so och tills imorn har jag musica och om jag säger till mig jälv att jag ska plugga ikväll kommer det aldrig bli av. bye bye så länge, puss L


vackert med sotade ögon tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0