salvi och mer plugg

har snart käkat upp en hel ask med läkerol med salvi smak, ett som är säkert är att jag kommer skita på mig om någon time ialla fall.

nja, så mycket plugg blev det inte, har spelat in engelskan på mobilen så att jag kan lyssna på det nu ikväll men fyfan, det låter förjävligt. men oboyen va väldigt mumsig.tänkte göra lite till engelska nu förmodligen men det känns som om jag kan det helt ok endå och jag är så himla trött att jag bara vill sova... tror det blir tvn i en halvtimme sen så måste jag börja med maten, har fotbollsträning idag och den vil jag inte missa för att jag måste plugga, känns ganska onödigt at missa en träning bara för att man är lite seg på att plugga. sen tvn nästa säger jag bara, puss L

nästan likadan sko som den jag hade med i ett inlägg igår tror jag, den här är nästan lite snyggare tycker jag, kommer från asos
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0