Remember those walls I built. Well baby they're tumbling down. And they didn't even put up a fight

godmorgon människor i världen,idag mår jag riktigt bra och jag hoppas jag förtsätter göra det under dagen.

idag vi 2-3 tiden ungefär så ska jag martina och ellen till stinsen, titta lite i affärerna och fika kanske. det blir mysigt.
känner mig ganska stolt just nu fr jag tittar på mina chinos som ligger fint på min säng, n förstår inte hur länge jag letat efter ett par chinos.
tänkte titta efter en randig tröja idag, det är ju så himla snyggt tycker jag, förmodligen en t-shirt blir det från gina men får se vad som finns på dom andra galgarna sen.
puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0