outlet

jag ska käka lite midag nu, jag vet att de tär tidigt men jag kommer inte hinna sen för jag ska snart åka iväg på outlet och sen blir det fotbollsträning direkt. hoppas jag hittar nått nu, behöver nått för att pigga upp mig.

sista lektionen musik va riktigt skön, vi hade vikare , våran no lärare, och vi hade frågesport så det va skönt.
kom hem 3 och har nu gjort svenska i en timme, jag ska ha en redovisning på måndag om selma lagerlöf och jag har inte skrivit klart min text än så det är lite jobbigt men det löser sig. 

vet ni vad, jag fyller 15 om 10 dagar om man inte räknar med idag! :O hoppaas jag får en systemkamera.. annars skulle det inte sitta fel med diamant ipoden på bilden. snygg och lite fräckt. man kan ju alltid önska sig eller hur?
men jag får ta ett snack med mamma om det senare, ska byta lite kläder nu och så, puss L

Kommentarer
Postat av: linda

finns den ipoden att köpa?:O

2009-02-26 @ 16:48:02
URL: http://lindaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0