otherwise

morsningkorsning, kom hem från pluuget för ett tag sen men det betyder inte att man inte måste plugga, nix. måste göra engelska tills imorn och so tills fredag och sen ahr jag även musik till torsdag och jag förstår ingenting+ alla träning och jag måste sova. jag förstår inte riktigt hur jag ska kunna hinna med allt!

anna käkar chokladboll

dagen har vart riktigt bra startade lite segt på morgonen men det betyder bara att allt är som vanligt. sen innan eleven val som vi skulle ha gick anna och jag hem till mig för att hämta min so bok, vi orkade inte gå tillbaka på en gång och vi va jävligt sötsugna så vi gjorde chokladbollar. så himla gott men man måste äta nått innan man har en lektion med den läraren vi har och vi hade henne i 2 timmar. vi kom iallafall lite sent och sa att grannes katt hade smitit in i huset och att den inte va så tam så vi fick jaga ut henne. min lärare trodde inte riktigt på det men började snacka om marskatter, när hon börjar kan hon inte sluta så jag slöt in mig i min egna lilla värld och gjorde lite so.
men nu måste jag tillbaka till pluggandet puss L

min och annas fina bollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0