night

tjenare, kom precis hem från olivia. vi käkade lite lunch där och chillade lite nu på morgonen.
skrev inget inlägg igår kväll men jag va så himla trött att jag somna på en gång. men iallafall så va jag med martina, olivia & ellen. vi va ute och träffade lite nytt folk, väldigt trevligt. vid slutet av kvällen va vi en stund vid vcafe sen drog vi hem till martina och slagga där. vi va ganska så flummiga och det va sjukt varmt.
imorse skulle ellen iväg vid 8 på en kickoff, vi andra somnade om och sen stack vi till olivia.
nu är jag hemma och ska duscha, mitt hår är hemskt. sen blir det fotbollsmöte vid 5 tiden.
ikväll måste jag plugga och inget annat... lite snabbt om gårkvällen och dagens planer.
pussL

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: tack! :)

2009-02-15 @ 15:59:36
URL: http://jhenys.blogg.se/
Postat av: martina

kvällen var gryyyyyyyyyyym!

2009-02-15 @ 16:16:50
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0