maxifynd

egentligen så skulle jag coh tjejorna åka och sola men jag mår inte så bra så jag stannade hemma, har jätte ont i magen och vissa stunder kan jag inte stå rakt...
men kände mig lite bättre en sutnd så jag åkte till maxi med padre, hittade  tre böcker på bokrean som verkade ganska bra så jag eller pappa köpte dom. tänkte läsa dom när jag ska till indien om lite mindre än 5 veckor! så bli så himla skönt. ikväll tänkte jag lägga mig innan 10 för jag har inte sovit så jättebra inatt och imorn är det time to plugget igen.. skulle inte skada med en till dag ledig.har gympa imorn så jag tänkte packa gympapåsen nu så slipper jag göra det imorn. puss L



böckerna jag köpte, orkade inte ta kort på dom och hålla på så det blev bilder från internet istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0