mat på fat

okej, det blev inte som jag hade tänkt direkt. jag anna och fanny skulle ju köpa ben and jerrys men det sket sig. först kunde vi inte hitta fanny, anna och jag så vi sprang runt i hela skolan men vi hoppade på bussen iallafall, då smsade fanny och sa att hon hade gått hem för att plugga. aja anna och jag åkte inte till sollentuna en snabbis utan det blev stinsen, känner mig ltie nördigt tredje dagen irad jag är på stinsen :S vi hittade inget att köpa men vi glufsade i oss mat i mängder. rullade hem igen coh just nu sitter jag här med en mätt, lite för mätt mage och ska ta en dusch, härlig dag med massa mat... men men ska hoppa i duschen nu, puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0