love actually

godmorgon, jag vaknade för ungefär 20 minuter sen för jag fick ett sms, det va från cissi och hon frågade om jag skulle på gudstjänsten idag (konfagrej) jag hade såklart helt glömt bort det och ringde henne och hon skulel säga att jag va på med mina släktingar eller nånting, haha jag fick lite panik när jag såg smset.

bio martina,olivia och jag såg igår var superbra! den borde alla se, den va både rolig och sorglig. men roligast va ju att alla i salongen började gråta/skratta mm samtidigt. men innan bion så tänkte vi käka vi hade en timme på oss så vi gick in i en affär och vi kanske va där lite länge, när vi hade beställt maten så hade vi 25 minuter på oss innan bion skule börja, vi satt där tre stycken tonårstjejer som glufsade i sig tacos och sprang sedan därifrån och köpte lite godis. sen rullade vi tillbaka till viby men det hände inte så mycket ute i världen så vi gick hem till mig och gjorde varmshoklad och tittade på love . riktig myskväll blev det. bilder kommer lite senare.

jag va så trött igår att jag inte orkade skriva så det fick på ett morgon inlägg om gårkvällen istället vilket funkar lite bra för min del. dagen ser ut ungefär så här efter som jag missade gudstjänsten så ska jag städa mitt rum (gjorde itne det igår, åkte på outlet istället :P ) städa nisses bur, göra lite so och sen vid 5 blir det träning.

tänkte käka lite frulle nu så jag skriver mer sen, puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0