ledig

imorse när jag vaknade så mådde jag grymt bra och mitt i allt det braiga så kom jag på att jag var ledig idag, sååå skönt!
jag kom precis hem från ellen, hon skulle iväg till stallet så jag olivia och martina vandrade hemåt. nu täntke jag duscha sen fixa mig lite och sedan blir det hem till olivia.

kvällen igår va ganska lung men endå rolig och mysig. vi fixade middag hos ellen, tacos sen gick vi  ut vi halv 10 åkte till sollentuna och gjorde ingenting eller jo vi skrämde upp oss av massa saker det va skit konstigt, vi gick för vi en frisör salong och där ine på ett bord låg ett dock huvud men det såg ut som en död människa, fyfan va vi blev rädda, eller iallafall jag. vi kom hem vid 12 lite innan och tittade på sex and the city. somnade vid 3 ungefär. imorse så fotrsatte vi med sex and the city och nu är jag home again.

vi tänkte åka och sola sen efter middag nån gång vid 7 ungefär. vill ha sommar så att man kan bli brun utan solarium.
men jag tänkte duscha nu, puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0