kvällen

holaa, just nu så sitter jag med kläder, täcken och smink i ena handen och datorn i andra, försöker packa saker till kvällen samtidigt som jag tänkte vara lite trevlig och skriva ett inlägg, inte så lätt ska jag säga er.
kvällen blir med brudarna hemma hos ellen. vi ska käka middag där och mysa lite, får se vad som händer ikväll. det ska bli riktigt roligt faktiskt, att bara umgås och så.
jag har legidt imorn också frå skolan, jag behöver verkligen det, det är så mycket hela tiden coh ajg har inte varit ledig sen skolan började i januari!
ska fortsätta med packningen nu, får se om jag uppdaterar ikväll eller inte. puss L

bild från vänster, martina, halva olivia och ellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0