jag är fäääärdig!

äntligen, fyfan va skönt. no:n är klar och jag kan slapna av i några minuter innan jag måste börja fixa mig till träningen idag, fotobll ere som gäller såklart.
men gud va skönt nu är man klart med matspjälkning och andning osv. nu väntar iåförsig bara resten av kroppen... aja ett kapitel är kalrt bar några till. i fredags så skulle vi skriva ett brev på spanska och idga fick vi tillbaka dom, jag fick vg- och tycket det är ganska så bra faktiskt. är nöjd eftersom jag har vg i spanska.
jag har engelska prov på fredag så morgondagen blir pluggdag, igen fast inte no och matte(är nästan klar med det) utan engelska istället. känns ganska jobbigt att man måste gå hem och plugga varje dag men vafan, snart är det helg och då kan man vila, ne men man ska inte köra slut på en i skolan, det är onödigt.
gud va skönt med träning behöver verkligen komma ut och få luft nu.
det här inlägget blev ett skolinlägg, allt handlar om skolan ungefär, får väll skriva ett nytt sen som inte har något med plugget att göra.
tänkte titta på bilderna från dagen nu, några kommer nog ut lite senare, puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0