helgen

idag har vart den sämsta uppdateringen någonsin så jag tänkte berätta lite om helgen.
fredag: jag, och martina drog till stinsen efter skolan, jag fyndade ganska mycket. på kvällen va jag också med tjejerna, jag hade riktigt roligt och vi va hur flummiga som helst.sen rullade ajg hem och sov ganska så gott.
lördag: så va jag också medd martina och olivia, eller på dagen var jag hemma och sov i princip och sen vid 8 tiden drog jag hem till olivia+martina, vi fixades oss lite och drog sen ut, träffade massa människor och kvällen blev helt ok. sen drog vi tillbaka till olivias place för att sussa lite, gjorde varm choklad med grädde och marabou så jävla gott! tittade på en beck film ungefär 20 minuter sen somnade jag.
söndag: vaknade i olivias hus och hennes familj skulle åka till ikea, olivias mamma är hur snäll som helst hon hade gjort frukost till oss! så vi käkade lite sen spelade vi guitar hero i... 4 timmar ungefär, lite nördigt men fyfan va kul vi hade. sen vid halv 4 var jag tvungen att dra för vid 5 så hade jag träning, gick ganska bra men i slutet blev jag rätt sliten. kom hem duschade och har precis tittat klart på gossip girl och måste läsa min svenska bok nu som jag har tills imorn, har ungefär 70 sidor kvar att läsa.
det var min helg det men jag måste läsa svenska boken nu, puss L
fler bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0