helg!

ÄNTLIGEN HELG! så himla skönt, nu kan jag sova ut och ta det lugnt, egentligen skulle jag ha match ikväll men det andra laget hade inte tillräckligt med spelare så det sket sig. vi ska möta dom en annan gång istället. 

dagen har varit riktigt bra förutom lite huvudvärk då och då men annars riktigt skön och lugn dag. fick sluta en halvtimme tidigare idag också så kan det bli bättre?

ska åka till stinsen med martina och olivia om 30 minuter så jag täntke spana på en pälsväst från ginat som typ alla har men den kostar bara100kr!! tänkte även titta efter ett nytt par leggings med dragkedja längst ner, så snyggt tycker jag!! förmodligen åker min nya jacka på, tycker den är riktigt fin.
tänkte käka lite och sen rulla vidare. puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0